Satış Sonrası Destek

Evet veriyoruz. Bu konuda en önemli çıkış noktamız müşterilerimizi anlamak ve empati kurarak müşterilerimizin sorunlarına çözüm bulabilmek. Evmoda olarak siz değerli müşterilerimize satış sonrası ihtiyacınız olan desteği vermekteyiz ve sizleri anladığımızı bilmenizi isteriz.

 

Almış olduğunuz ürünlerimizde hatalı veya eksik gelme gibi bir durum olduğunda satın aldığınız mağazalarımız ile veya müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek Arıza Kaydı açtırabilirsiniz. Teknik servis departmanımız arıza kaydınızı inceledikten sonra takriben 7 iş günü içerisinde sizlerle görüşerek problemi çözecektir.

 

Evet veriyoruz. Bu konuda en önemli çıkış noktamız müşterilerimizi anlamak ve empati kurarak müşterilerimizin sorunlarına çözüm bulabilmek. Evmoda olarak siz değerli müşterilerimize satış sonrası ihtiyacınız olan desteği vermekteyiz ve sizleri anladığımızı bilmenizi isteriz.